www.yoveeart.pl
facebook

Dreaming Ukulele

Dreaming Ukulele – przez publiczność nazywani dżentelmenami swingu, to nowa formacja na rynku muzycznym, jednak tworzą ją muzycy o dużym dorobku artystycznym, laureaci wielu nagród muzycznych i stali bywalcy klubów jazzowych. Ich wysoka kultura muzyczna i pasja z jaką grają sprawia, że publiczność opuszcza sale koncertową nucąc usłyszane melodie długo pozostając w klimacie „marzącego ukulele”.
wersja intstrumentalna:

  • Robert Gawron – ukulele
  • Tomek Wilczyński – kontrabas
  • Artur Mickiewicz – cajon

wersja z wokalem:

  • Marzena Słowik – wokal
  • Robert Gawron – ukulele
  • Tomek Wilczyński – kontrabas
  • Artur Mickiewicz – cajon

Utwory świateczne:

Jezus malusieńki

White Christmas

Robert Gawron – gitarzysta, bandżysta, ukulelista – miłośnik instrumentów strunowych; nauczyciel gry. Edukację muzyczną rozpoczął we wrocławskiej szkole muzycznej im. G. Bacewicz w klasie gitary klasycznej następnie uczył się gry w stylu flamenco u takich mistrzów jak Diego Cortes, Jesus el Guardia, Francisco Manuel Diaz. Jest solistą założonej przez siebie w 1995 roku grupy flamenco Sueño Andaluz, z którą odnosząc sukcesy wiele koncertuje w kraju i za granicą. Na stałe współpracuje także z jazzowymi
grupami The Banjo Rag i Dixie Tiger’s Band, z którą w 2008 roku na festiwalu Old Jazz Meeting zdobył prestiżową nagrodę Złota Tarka. Był dwukrotnie zaproszony do wykonania koncertów w cyklu „Jazz za kratami”. W 2015r. był zaproszony do wykonania Błękinej Rapsodii G. Gershwina przez Polską Filharmonię Kameralną Sopot (fortepian – Leszek Możdżer) na scenie Opery
Leśnej. Od 2006 roku gra na gitarze, banjo, lutni oud i ukulele w undergroundowym zespole Projekt Volodia, z którym nagrał dwie płyty.
Ukulele z czasem stało się jego pasją. Fascynacja tym instrumentem doprowadziła do przygotowania programu koncertowego z muzyką hawajską, latynoską i jazzową, do którego opracował najpopularniejsze standardy i evergreeny lat 20-tych i 30-tych XXw. W brzmieniu i sposobie gry można odnaleźć inspiracje zaczerpnięte od takich muzyków jak Herb Ohta San, Abe Lagrimas, Benny Chong, którzy istotnie wpłynęli na rozwój jego własnego stylu.
Niektóre z jego aranżacji ukazały się też nakładem wydawnictwa Absonic pt. „Słoneczne rytmy na ukulele” i „Flamenco Ukulele”.

Tomasz Wilczyński – kontrabasista i gitarzysta basowy. Koncertuje i nagrywa zarówno z muzykami rozrywkowymi jak i jazzowymi. Debiutował w latach osiemdziesiątych w zespole Kuby Stankiewicza. Razem z tym zespołem był laureatem Złotej Tarki 86. Jako muzyk sesyjny współpracował ze studiem Polskiego Radia we Wrocławiu, brał udział w nagraniach muzyki do wielu
spektakli teatralnych. Akompaniował uczestnikom Przeglądu Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu. Współpraca muzyczna z Teatrem Współczesnym i Teatrem Polskim we Wrocławiu zaowocowała wydaniem płyty „Brecht”, na której śpiewa Wojciech Kościelniak. Nagrania radiowe, koncerty w Polsce jak i za granicą to wynik współpracy Tomka z zespołem „Why Not” w latach 90-tych, w którym
obok pianisty Jarka Małysa śpiewała Iza Zając. Świetnie się czuje grając w małych składach, jak i w dużych zespołach, świadczyć może o tym współpraca z orkiestrą „Big Warsaw Band” Stanisława Fiałkowskiego. Nagrał wiele płyt z zespołem „Nestor Band” Tadeusza Nestorowicza, w którym grali znani jazzowi muzycy, między innymi: saksofoniści Adam Wendt, Jerzy Główczewski, trębacz Adam Kawończyk i pianista Jerzy Kaczmarek. W ostatnich latach grał z gitarzystą Januszem Konefałem w zespołach: „Conevka Band”, „Standrad Trio” i „Connected Guitars”. Grał ze znanym saksofonistą Piotrem Baronem obok którego skład zespołu dopełniali: Marek Markowski-p i Artur Mickiewicz-dr. Pracował w Teatrze Muzycznym „Capitol” we Wrocławiu jako kontrabasista w przedstawieniach „Skrzypek na dachu”, „My Fair Lady” oraz „SCAT” do którego muzykę napisał Leszek Możdżer.
Koncertował w Japonii ze znakomitymi japońskimi muzykami jazzowymi: Hiro Tsunoda-dr., Masahiro Sayama-p., Naoko Takahashi-voc. oraz w trio z tureckim pianistą Naki Atamanem.

Artur Mickiewicz – korzenie muzyczne i serce Artura Mickiewicza tkwią w jazzie. Ale gatunki inne takie jak blues, rock, muzyka etniczna nie są mu obce i gra je z wielką pasją. Swoją przygodę z muzyką rozpoczął w zespole Piotra Barona „Jazzgot” w 1978 r. Rok później zespół zdobywa wyróżnienie na festiwalu Jazz nad Odrą. Z zespołem „Teddy Bear” (Tadeusz Golachowski leader ,as. Bogdan Grudner p. Grzegorz Szymkowiak b. Jacek Sobek dr.) w 1984r. zdobywa nagrodę Grand Prix na festiwalu Jazz nad Odrą zostaje
zaproszony i koncertuje na festiwalu Nancy Jazz Pulsation we Francji, w klubach Paryża, odbywa trasę koncertową po Niemczech ,występuje na festiwalu Jazz Jamboree. Z formacjami „Head office” i „Stop Time” uczestniczy w Jazz Juniors. Z big bandem Bronisława Grodzickiego jak i w zespole „Head office” daje koncert Artyści dla Rzeczypospolitej na deskach teatru Polskiego we Wrocławiu rejestrowany przez TVP. Następnie współtworzy zespoły „Why Not”, „Sunrise”, „Haust” rockowo –jazzową formację Janusza Kuli. Współpracował z Eliezerem Mizrachi przy realizacji projektu muzyki etnicznej.

Marzena Słowik – wokalistka i kompozytorka. Nie ogranicza się do jednego gatunku muzyki. Czerpie inspirację z jazzu, poprzez soul, szeroko pojętą muzykę elektroniczną na rdzennych brzmieniach etno kończąc. Ukończyła pierwszy stopień szkoły muzycznej na fortepianie. Jest absolwentką wokalistyki Wydziału Jazzu i Muzyki Estradowej w Nysie. Jej muzyczną świadomość ukształtowało obcowanie z ludźmi ze świata muzyki, pobierała lekcje m.in. u Anny Serafińskiej, Elżbiety Zapendowskiej i Grażyny Łobaszewskiej. Aktualnie gra na fortepianie i śpiewa w autorskim zespole Quipu, łączącym muzykę jazzową z islandzkim folkiem, wykorzystującym również instrumenty etniczne i smyczkowe. Ponadto udziela się w innych projektach, była wokalistką zespołu Funky Fish i elektronicznego projektu okołojazzowego – Mirror Code, a także częścią jazzowego trio grającego bossa nova i sambę.

 

Muzyka

Konferansjerzy

Pozostali

Dreaming Ukulele

Dreaming Ukulele – przez publiczność nazywani dżentelmenami swingu, to nowa formacja na rynku muzycznym, jednak tworzą ją muzycy o dużym dorobku artystycznym, laureaci wielu nagród muzycznych i stali bywalcy klubów jazzowych. Ich wysoka kultura muzyczna i pasja z jaką grają sprawia, że publiczność opuszcza sale koncertową nucąc usłyszane melodie długo pozostając w klimacie „marzącego ukulele”.
wersja intstrumentalna:

  • Robert Gawron – ukulele
  • Tomek Wilczyński – kontrabas
  • Artur Mickiewicz – cajon

wersja z wokalem:

  • Marzena Słowik – wokal
  • Robert Gawron – ukulele
  • Tomek Wilczyński – kontrabas
  • Artur Mickiewicz – cajon

Utwory świateczne:

Jezus malusieńki

White Christmas

Robert Gawron – gitarzysta, bandżysta, ukulelista – miłośnik instrumentów strunowych; nauczyciel gry. Edukację muzyczną rozpoczął we wrocławskiej szkole muzycznej im. G. Bacewicz w klasie gitary klasycznej następnie uczył się gry w stylu flamenco u takich mistrzów jak Diego Cortes, Jesus el Guardia, Francisco Manuel Diaz. Jest solistą założonej przez siebie w 1995 roku grupy flamenco Sueño Andaluz, z którą odnosząc sukcesy wiele koncertuje w kraju i za granicą. Na stałe współpracuje także z jazzowymi
grupami The Banjo Rag i Dixie Tiger’s Band, z którą w 2008 roku na festiwalu Old Jazz Meeting zdobył prestiżową nagrodę Złota Tarka. Był dwukrotnie zaproszony do wykonania koncertów w cyklu „Jazz za kratami”. W 2015r. był zaproszony do wykonania Błękinej Rapsodii G. Gershwina przez Polską Filharmonię Kameralną Sopot (fortepian – Leszek Możdżer) na scenie Opery
Leśnej. Od 2006 roku gra na gitarze, banjo, lutni oud i ukulele w undergroundowym zespole Projekt Volodia, z którym nagrał dwie płyty.
Ukulele z czasem stało się jego pasją. Fascynacja tym instrumentem doprowadziła do przygotowania programu koncertowego z muzyką hawajską, latynoską i jazzową, do którego opracował najpopularniejsze standardy i evergreeny lat 20-tych i 30-tych XXw. W brzmieniu i sposobie gry można odnaleźć inspiracje zaczerpnięte od takich muzyków jak Herb Ohta San, Abe Lagrimas, Benny Chong, którzy istotnie wpłynęli na rozwój jego własnego stylu.
Niektóre z jego aranżacji ukazały się też nakładem wydawnictwa Absonic pt. „Słoneczne rytmy na ukulele” i „Flamenco Ukulele”.

Tomasz Wilczyński – kontrabasista i gitarzysta basowy. Koncertuje i nagrywa zarówno z muzykami rozrywkowymi jak i jazzowymi. Debiutował w latach osiemdziesiątych w zespole Kuby Stankiewicza. Razem z tym zespołem był laureatem Złotej Tarki 86. Jako muzyk sesyjny współpracował ze studiem Polskiego Radia we Wrocławiu, brał udział w nagraniach muzyki do wielu
spektakli teatralnych. Akompaniował uczestnikom Przeglądu Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu. Współpraca muzyczna z Teatrem Współczesnym i Teatrem Polskim we Wrocławiu zaowocowała wydaniem płyty „Brecht”, na której śpiewa Wojciech Kościelniak. Nagrania radiowe, koncerty w Polsce jak i za granicą to wynik współpracy Tomka z zespołem „Why Not” w latach 90-tych, w którym
obok pianisty Jarka Małysa śpiewała Iza Zając. Świetnie się czuje grając w małych składach, jak i w dużych zespołach, świadczyć może o tym współpraca z orkiestrą „Big Warsaw Band” Stanisława Fiałkowskiego. Nagrał wiele płyt z zespołem „Nestor Band” Tadeusza Nestorowicza, w którym grali znani jazzowi muzycy, między innymi: saksofoniści Adam Wendt, Jerzy Główczewski, trębacz Adam Kawończyk i pianista Jerzy Kaczmarek. W ostatnich latach grał z gitarzystą Januszem Konefałem w zespołach: „Conevka Band”, „Standrad Trio” i „Connected Guitars”. Grał ze znanym saksofonistą Piotrem Baronem obok którego skład zespołu dopełniali: Marek Markowski-p i Artur Mickiewicz-dr. Pracował w Teatrze Muzycznym „Capitol” we Wrocławiu jako kontrabasista w przedstawieniach „Skrzypek na dachu”, „My Fair Lady” oraz „SCAT” do którego muzykę napisał Leszek Możdżer.
Koncertował w Japonii ze znakomitymi japońskimi muzykami jazzowymi: Hiro Tsunoda-dr., Masahiro Sayama-p., Naoko Takahashi-voc. oraz w trio z tureckim pianistą Naki Atamanem.

Artur Mickiewicz – korzenie muzyczne i serce Artura Mickiewicza tkwią w jazzie. Ale gatunki inne takie jak blues, rock, muzyka etniczna nie są mu obce i gra je z wielką pasją. Swoją przygodę z muzyką rozpoczął w zespole Piotra Barona „Jazzgot” w 1978 r. Rok później zespół zdobywa wyróżnienie na festiwalu Jazz nad Odrą. Z zespołem „Teddy Bear” (Tadeusz Golachowski leader ,as. Bogdan Grudner p. Grzegorz Szymkowiak b. Jacek Sobek dr.) w 1984r. zdobywa nagrodę Grand Prix na festiwalu Jazz nad Odrą zostaje
zaproszony i koncertuje na festiwalu Nancy Jazz Pulsation we Francji, w klubach Paryża, odbywa trasę koncertową po Niemczech ,występuje na festiwalu Jazz Jamboree. Z formacjami „Head office” i „Stop Time” uczestniczy w Jazz Juniors. Z big bandem Bronisława Grodzickiego jak i w zespole „Head office” daje koncert Artyści dla Rzeczypospolitej na deskach teatru Polskiego we Wrocławiu rejestrowany przez TVP. Następnie współtworzy zespoły „Why Not”, „Sunrise”, „Haust” rockowo –jazzową formację Janusza Kuli. Współpracował z Eliezerem Mizrachi przy realizacji projektu muzyki etnicznej.

Marzena Słowik – wokalistka i kompozytorka. Nie ogranicza się do jednego gatunku muzyki. Czerpie inspirację z jazzu, poprzez soul, szeroko pojętą muzykę elektroniczną na rdzennych brzmieniach etno kończąc. Ukończyła pierwszy stopień szkoły muzycznej na fortepianie. Jest absolwentką wokalistyki Wydziału Jazzu i Muzyki Estradowej w Nysie. Jej muzyczną świadomość ukształtowało obcowanie z ludźmi ze świata muzyki, pobierała lekcje m.in. u Anny Serafińskiej, Elżbiety Zapendowskiej i Grażyny Łobaszewskiej. Aktualnie gra na fortepianie i śpiewa w autorskim zespole Quipu, łączącym muzykę jazzową z islandzkim folkiem, wykorzystującym również instrumenty etniczne i smyczkowe. Ponadto udziela się w innych projektach, była wokalistką zespołu Funky Fish i elektronicznego projektu okołojazzowego – Mirror Code, a także częścią jazzowego trio grającego bossa nova i sambę.